Історія

дошкільного навчального закладу № 7 "Горобинка"

    Дошкільний навчальний заклад, як і людина, має свій вік, свою історію, свою особисту долю. Відлік віку для «Горобинки» починається з червня 1976 року, коли виробниче об’єднання «Свема» було відомим не тільки в усіх куточках нашої країни, але й далеко за її межами.

  Приміщення було збудовано за типовим проектом, розраховане на 280 місць, де створювались всі умови для організації життя дітей, проведення ігрової та трудової діяльності. В закладі налічувалось 12 групових приміщень, з них: 4 групи – для дітей раннього та 8 для дітей дошкільного віку. Всього в яслах-садку виховувалось від 330 до 345 дітей. На той час основний контингент – це були діти працівників виробничого об’єднання «Свема».

  Роботою по впорядкуванню просторого, світлого приміщення керувала завідуюча Тихомирова Т.С. – цілеспрямована, владна, впевнена в тому, що новий садочок повинен бути найчистішим, найтеплішим, найзручнішим для перебування дітлахів.

  Осередком навчально-виховної роботи з дітьми та педагогами в яслах-садку був методичний кабінет, роботу якого вміло направляла вихователь-методист Чугліна Н.Г. – вимоглива, професійно грамотна, досвідчена людина. Як педагог, велику увагу приділяла навчально-виховному процесу. Ніна Григорівна націлювала педагогів на виховання гордості та поваги до праці дорослих та своїх батьків. Молоді педагоги Духно М.І., Макуха С.М., Ліфіренко І.А., Волошина О.А., відчуваючи в ній мудрого наставника, прислухались до порад та поступово набували досвіду. З любов’ю та зацікавленістю, володіючи природним хистом до малювання, Макуха С.М. художньо оформляла приміщення дошкільного закладу, була ініціатором створення каталогу зразків з декоративного виховання. Своє свідоме життя присвятили дошкільному закладу вихователі-наставники Мринська Т.І., Наумець В.Ф., Бельковець О.Ф., Осадча В.Д. Кожен з них вносив у роботу з дітьми свої знання, свій професійний досвід, своє ставлення до оточуючого життя.

      Завдяки мудрості наставників, у колективі виросли керівні кадри: Пастушенко Г.В., Лях О.М., Виноградова Н.Г., Швецова І.М. Кожен з них знав, що робота керівника – це нелегка праця, цетерпіння в роботі з батьками, працівниками і, що до цього слід прикласти неабиякі зусилля.

      Одним із завдань Закону України «Про дошкільну освіту» є виховання в дітей любові до України, поваги до національних цінностей українського народу. За цю справу з любов’ю, впевненістю взялася вихователь Мирошникова Т.Н., ознайомлюючи дітей з кращими традиціями свого народу, виховуючи в них відчуття рідного до своєї домівки, дитячого садочка, міста Шостки. Разом з вихованцями вона проводить екскурсії до визначних місць Шостки та Шосткинського району, розповідає дітям про визначних людей нашого краю. Неодноразово бувала з дошкільнятами на малій батьківщині героя-земляка льотчика І.М.Кожедуба в с.Ображіївка; зібрала цікавий історичний матеріал, розробила систему занять з патріотичного виховання. Досвід роботи вихователя Мирошникової Т.Н. з теми «Мій рідний край, моя ти сторона» був вивчений, узагальнений та впроваджений в роботу з дошкільнятами.

  Пріоритетним в навчально-виховному процесі дошкільного закладу № 7 є питання удосконалення системи виховання дітей раннього віку та перегляд підходів до наступності в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та початкових класів школи.

    В рамках психолого-педагогічного супроводу дітей всіх вікових груп практичний психолог Спиридович А.Л. проводить психологічні дослідження розвитку дітей, надає консультації для батьків та педагогів.

      На часі актуальною є проблема модернізації дошкільної освіти, приведення навчально-виховного процесу у відповідність до державного стандарту та організації розвивального середовища в кожному дошкільному закладі. Педагогічний колектив проводить велику роботу по раціональному облаштовану предметно-ігрового та природного розвивального середовища, що спонукає дошкільнят до самостійної практичної діяльності.